Ikut la saya =)

Sunday, June 12, 2011

Kekasih Gelapmu

Ini adalah kisah yang nyata berlaku pada diri saya..


Bila hati disakiti....hanya tuhan yang tahu, pedih mencengkam jiwa...
luluh hati taktala tahu diri diperdaya, ditipu..
bila diri disangaka dicintai, disayangi oleh seorang insan bernama lelaki..

dirinya menyatakan hasrat untuk berkawan denganku,
aku terima dia sebagai kawan,
dirinya ingin berkongsi semua kisah hidupnya,
aku sedia mendengar dan mendengar,
dirinya perlukan teman untuk menghilangkan duka
aku sedia, sentiasa disisi,


dia mengatakan akulah teman teristimewanya,
dia ingin aku menemaninya,
menjadi teman setianya,
aku dengan tulus menerimanya,

hari demi hari,
aku semakin menyayanginya,
mula mendalam cinta di relung hati,
tiada yang lain hanya dirinya,




Allah Maha Besar,
menzahirkan semua kekhilafan dirinya,
rupanya tanpa ku duga,
aku adalah orang ketiga,
dia sudah mempunyai cinta,
tapi masih mencari cinta yang lain iaitu AKU!!

Maafkan aku, menjadi orang ketiga,
tanpa ku sedari..................
Harapanku,
setialah dengan cinta pertama mu..
Jangan sakiti dia....
Dengarkanlah curhatku.......

No comments:

Post a Comment